lørdag 4. januar 2014

God helg!

Hei.
Julen er kastet ut, men juleblomstene lever fortsatt hos meg. Første året jeg virkelig har klart å få til Azalea. Moro! Startet med at jeg fikk en av mamma.

Her helt i starten av desember, da fikk vi litt snø som gikk fort bort igjen. Nydelig azalea på stamme!


Jeg fikk enda en av mamma på bitte lille julaften. Her ser dere at begge har overlevd julen og pryder vinduene som har fått nye gardiner :)

Denne Azalean har jeg kjøpt selv :) Står like fin i dag!

Denne har jeg også kjøpt selv. Dette bilde er tatt på julaften.

Like fin i dag 04.01.2014! Jeg er stolt av at jeg har fått dem til!!

 Denne pryder gangen vår! Den er kjøpt sammen med de to forrige og står like fint i dag! 
 Om dere ser godt etter ser dere at den er pyntet med sølvstjerner. Brikken den står på har mamma heklet til meg. Hjertet har jeg fått av venninnen min Katrine. På hjertet er det inngravert: verdens beste venn! 

Lurer på hvor lenge jeg kan klare å ha disse vakre blomstene! Trikset for å holde dem slik jeg har gjort er å dyppe potten i vann annenhver dag :)


4 kommentarer:

  1. Hei! Den blomsten er kjempe flott. Har et par her hjemme jeg også. Står enda fint,kunsten er jo at den ikke må tørke inn. Så det er bare å fortsette å vanne. Så holder du den nok fin ei god stund.
    Ha ei god natt.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Azalea er nydelig :) Jeg fikk også en av min mamma faktisk, en hvit på stamme. Men jeg fikk den på nyttårsaften så gjenstår det å se om jeg får den til !
    Håper du har en fin start på det nye året og ønsker deg ei fin uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Hei. Må bare skryte av deg. Jeg stor koser meg i bloggen din. For en stil.. Alt passer sammen og gir et utrolig flott og ryddig bilde.. Her må jeg jobbe med min mann for å få lov til å male mere i lyst.. hehe.. Ønsker deg en god helg..

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) For en hyggelig hilsen fra deg :) Lykkeklem fra Laila

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...