onsdag 10. oktober 2012

høststemning ♥

Hei ♥
 Tips & inspirasjon til hjemmet har gitt oss bloggere en utfordring som går ut på å lage et innlegg om høststemning. Jeg må jo komme med et bidrag til det ♥
 
Høsten kom så brått på i år synes jeg..Det er vel fordi sommeren aldri kom.. Plutselig ser jeg at trærne har fått gule, røde og brune blader og noen trær står faktisk helt nakne etter løvfall. Frosten ligger på bakken om morgenene og kveldene er kalde. Jeg liker godt fargene om høsten, men kulden kunne jeg sluppet!
 
Turer i skogen er veldig koselig på høsten! Vil vise dere et bilde av guttene mine som er tatt for en stund siden.
Bildet er tatt i bøkeskogen i Stokke.
 
Vi er heldige som har nydelig utsikt fra stuevinduene våre. Se selv hvordan skogen viser seg som et bilde for oss.
 
Vi har også en nabogård som har det vakreste lønnetre ♥ Jeg nyter synet av det etter som det skifter utseende i løpet av året. Nå er det vakkert med høstfarger.
 
Om høsten er det hyggelig å skape litt stemning inne også. Det er ikke alltid det er så mye som skal til.
Litt nøtter i en fin skål, lyng i vase og tente lys og vips så har vi høststemning i stuen ♥ Stjernene mine tar jeg ikke bort nei, de får være der nå som det er høst også. Koselig med sola som lager liv i dette bildet ♥
 
Vi har plukket inn noen kvister fra Henrik sitt tre, de har fått plass i min søte vase ♥
Bladene har så fin rød farge som gir høststemning på kjøkkenet også ♥
 
Eføy i hjerteform er nydelig å sette i kjøkkenvinduene når høsten kommer ♥
 
Ingenting kan toppe høststemningen slik som fyr i peisen ♥
 
Høsten kommer, adjø da sommer!
Takk for sol, takk for lys.
Hør nå tuter vinden,
stryker deg på kinnet.
Det er høst, det er høst!
 
Det fine med utfordringen er jo at Multitrend har bidratt med flotte premier. Hovedpremien er  Assistent kjøkkenmaskin. Den finnes i rosa! Det ønsker jeg meg ♥
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så fint med høststemning hos deg, Laila:)
    Fine høstestemningsbilder både ute og inne:)
    Skjønne gutter du har;)
    Lykke til med utfordringen og fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)

    Kjekt og lesa bloggen din. Kjempe fin blogg og kjempe fin stil du har:). Ser du og likar stjerner, eg har nemlig stjernedilla. Hi hi.. Eg har ein "gje-vekk" på bloggen min no, to kubbelys med stjerner (såg du hadde desse i vinduet ditt).
    http://www.baronivegen.blogspot.no/2012/10/giweaway-eller-gje-vekk.html

    Ha ein fin onsdag:)

    Helsing Evelyn - ny følgar på bloggen din;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...