torsdag 16. august 2012

Høst?

Hei ♥

Høsten kommer.. men vi nyter varme sommerdager faktisk ♥ Likevel falt fristelsen for å kjøpe Lyng da jeg så det i blomsterbutikken.

Det passet jo fint med lyng i de nye blomsterpottene mine ♥ Nå pryder det garasjeveggen hos oss.
Selv om det har vært mye stjerner å finne på bloggen min i det siste så må vi ikke glemme at jeg er ei Hjertejente ♥ Dere ser vel hjertene bak lyngen?

Jeg vil takke alle nye følgere, så koselig at dere vil følge Lykkedal ♥ Det har vært svimlende mange besøk på bloggen den siste tiden og det setter jeg veldig stor pris på♥
Jeg vet det har tatt en stund mellom hvert innlegg den siste tiden, men det har sin forklaring i at jeg har mye å gjøre med jobben min nå. Høst i barnehage betyr mye jobb for pedagogisk leder. Kjempe gøy er det, men da strekker jo ikke tiden med til alt.
I dag har jeg vært en tur på shopping etter jobb, måtte det, for min lille søte niese fyller 3 år i morgen♥ Da måtte jeg jo kjøpe gaver! Men når jeg først var i byen var det jo gøy å kjøpe med seg noe hjem til huset også.♥ Jeg skal vise dere alt sammen litt etter litt i løpet av helgen.

Ønsker dere en fin kveld♥


3 kommentarer:

  1. Supersøte! Skikkelig Lailastyle <3
    Hils bursdagsbarnet og gratuler henne med dagen fra oss :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  2. Kjempefine krukker!!Passet veldig godt med lyng oppi!!
    Jeg tviholder på sommeren litt til og hadde store planer om soling og bading i dag også....flaks med planleggingsdager i bhg til minimannen så jeg bare måtte ta fri........men deg REGNER her nå:( Og jeg kjenner virkelig til den arbeidsmengden nå på høsten......puh...jeg gleder meg til våren ;)
    Ha en fin fredag og helg :)
    Klem Line

    SvarSlett
  3. jeg forbinder lyng med høst....men må nok kjøpe inn noen jeg også, nå når sommerblomstene er i ferd med å dø :-(
    de ble veldig flotte i zinkpotter :-)

    klem tone

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...