søndag 26. august 2012

♥ Drømmedag ♥

Hei ♥
I går var jeg i himmelen.. ja, for meg som er så interessert i interiør var det virkelig en drøm å få besøke  Gave og interiørmessen i Lillestrøm.♥
 Jeg har jo lest om disse messene i mange år, men de er jo ikke for oss som ikke har tilknytning til et firma. Jeg var veldig heldig denne gangen, for snille Ina ga meg billettene sine. Da det ikke passet for henne å dra på messen i år tenkte hun på meg.  Det var en utrolig fin melding jeg fikk av henne . Tenk at noen gjør slik for noen de ikke personlig kjenner. Varmer mitt hjerte i allefall ♥ Ina oppdaget meg da jeg startet denne bloggen, hun har hjulpet meg med signatur og litt annet tidligere. Det er så hyggelig at jeg via bloggen har blitt kjent med så utrolig mange nydelige mennesker, Ina er virkelig nettopp det, Nydelig ♥
 
 Alt fra vakkert innpakningspapir, skjønne poser, vidunderlige intriørvare, leker, foredrag, flotte stands, blide mennesker og god stemning var det som gjorde alt så flott. Eneste minus var jo det å gå i et himmelrike av nydelige ting og ikke få lov å kjøpe noe, for det var jo kun for de med butikker det var tiltenkt. Men nå vet jeg i allefall hva jeg kan forvente å finne i butikkene fremover, og jeg har lagt meg noen favoritter på minnet ♥
 
Jeg skulle så gjerne gitt dere et bilderas fra denne messen, men dessverre var det ikke lov å ta bilder der, det var det som sto på billetten, og da turte ikke jeg å bryte de reglene. Men jeg fikk ta noen bilder fra stand til Optimist og Norway . Der møtte jeg noen hyggelige damer som sa det var fint at jeg ville blogge litt om dem. Koselig var det jo at hun ene hadde sett bilde av gangen min på Tips & inspirasjon til hjemmet ,verden er liten! ♥
 
Beklagligvis ble ikke mobilbildet så klart, men dere får likevel se hvor fin stand de hadde♥
 
 Nydelige barneklær og interiør laget av Bamubs. ♥ 
Ta en titt i nettbuttikken som du finner link til over bildene ♥
 
Jeg snek meg til et bilde av noen av varene til Lea også..
Helt nydelige kort, bøker og skilt ♥
 
Hmm, drømmer om å kunne starte egen butikk.. men jobb som pedagogisk leder er jo helt vidunderlig det også ♥
 
Ønsker dere en fin søndag ♥
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Ser ut som et fantastisk sted! Har sett mange bilder derfra hos andre, men de hadde vel kanskje også avtaler om å blogge om det. Gleder meg til nyhetene er i butikkene rundt omkring, for har sett meg ut et par ting, minst :)
    God søndag til deg!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Flott innlegg:0), og et pent hjem!

    Mvh

    Alvilde

    SvarSlett
  3. each time i used to read smaller posts that as well clear their motive, and that
    is also happening with this piece of writing which I am
    reading here.

    Here is my page ... click here

    SvarSlett
  4. Hi, I do believe this is a great web site. I stumbledupon it ;) I am going to
    return once again since I saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help
    other people.

    My web-site; his comment is here

    SvarSlett
  5. I am regular reader, how are you everybody? This post posted
    at this web page is truly pleasant.

    Visit my blog post ... updated blog post

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...