lørdag 30. juni 2012

Lykke kommer i mange former ♥

Hei ♥

I dag så jeg et fint bilde på bloggen til  Sissel Saur Røed.  daisishome.blogspot.no ♥
Der så jeg de nydeligste blomsterkrukker! Jeg spurte Nina Rafteseth Urke hvor hun hadde kjøpt sin (for hun skrev at hun hadde lik!) Nina anbefalte å se på Coop Obs.
Jeg viste bilde til Lars, og da han kom hjem fra handletur i dag kom han jammen hjem med denne:


Nydelig blomsterkrukke med hjerte på ♥ Lykke ja!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Men den største lykken i mitt liv er disse to prinsene:


Det er jammen ikke rart jeg bobler over av stolthet ♥

Ps.
Nina har opprettet en side på fb for oss interiør interesserte. Den er verdt å besøke. For oss som er hekta på interiør ♥

2 kommentarer:

  1. Nydelig potte , og sååå flotte gutter du har <3
    Skjønner du er stolt :)
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Såg denne nå ...litt treg jeg da ..D:)
    morro at du hadde nevnt bloggen min.
    Nydelige disse krukkene og jeg har fått avsatt 2.stk til som jeg skal hente ved neste bybesøk:)
    Nydelige prinser:)
    Ha en fin dag
    klem sissel

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...