torsdag 5. april 2012

Litt påskepynt i vårt hus..♥

Hei alle lesere :) Veldig koselig at akurat du vil lese bloggen min!


I år så har det ikke blitt så pyntet i huset til påske, men litt gult har vi tatt inn.


Her ser dere et lite hjørne av kjøkkenet vårt.


Norgesglass etter min snille mormor, brett jeg har fått av min snille mamma og grener som kommer fra min snille svigermors hage ♥ Påskeegg fra mestergrønn og selvlaget påske fyrstikkeske :)

Marengs i nydelig glass fra Sofies villa ♥ og hjerteranke, min yndlingsplante ♥ ikke så påskete, men nydelig likevel ♥


  Henrik har satt gule lys i gangen og Påskeliljer må til når det er påske ♥


Påskeliljer med sølvgrener står på en nydelig brikke som mamma har heklet ♥


Til slutt noen fine ord: Live & Love ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...