onsdag 25. april 2012

Fra lyst til mørkt..

Hei alle sammen ♥
Jeg er veldig glad i hvite møbler og alt som er lyst! Og nå når det nærmer seg sommer er det jo egentlig veldig rart at jeg velger å gå over til sort! Men så synes jeg helheten i stuen blir veldig fint når det går i sort og sølv ♥ Når sommeren kommer så ser jeg for meg noen rosa detaljer ;)


Dette bildet er tatt for en stund siden.
 Her er bordet og lampeskjermen hvit. Rosa detaljer her ♥ Det er jo vakkert hvitt, men når mye av møblene går i sort og grått, så passet ikke hvitt så godt inn.

Under her ser dere hvordan det ser ut nå ♥


Bordet er sprayet med matt sort spraylakk fra Biltema og lampen har fått ny sort lampeskjerm fra Stabbursbua. Synes det ble veldig fint med sort  ♥♥♥

Jeg har et hvitt likt bord som jeg ikke har gjort noe med, og lampeskjemer kan jeg jo bytte, så det er lov å angre seg her hvis vi ikke skulle bli fornøyd.

Carpe diem ♥




2 kommentarer:

  1. Det ble veldig stilig med sort :) Selv er jeg veldig glad i hvitt, men det sorte gjorde seg absolutt.

    SvarSlett
  2. Selv har jeg alltid vært glad i dype farger, gått mye bruntoner.. Men min mann liker lyse farger.. Så her i hjemmet vårt, virker alt som et evig fargekart! Er vel bare det å tørre å male de møblene vi har enten hvit eller sort. Men når møblene er av kvalitet som har kostet oss mye, så er det vanskelig å begynne å male ;) Men må si jeg får veldig lyst når jeg ser hvordan du har det hjemme! <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...