torsdag 19. april 2012

Et bord for...

.... prinsesser 

Hei alle sammen ♥

I dag vil jeg vise dere hvordan dere kan pynte et prinsessebord eller festbord om dere vil. Dette er bordet jeg dekket til prisessefesten jeg hadde her i januar.


Nydelige Tinde lys og rosa servietter fra Løiten lys. Flott å brette serviettene slik synes jeg, da blir det så vakkert ♥


Blomsterdekorasjon kan du enkelt lage selv. Her har jeg kjøpt 20 roser som jeg har klippet ned så det bare ble igjen litt stilk. oasis i bunn og så var det bare å stikke rosene nedi., Her har jeg pyntet med perler og kroner. Skulle jo være til prinsesse fest! ♥

.....og et vinterbord for gode venner ♥


Her har jeg valgt et hvitt bord med sølvdetaljer. Serviettene er brettet av to ulike servietter, en stor hvit og en mindre sølv. Fint og variere.
Blomster synes jeg gjør et bord veldig. Denne gangen ble det Tulipaner som jeg satte i en liten vase med hvit sløye på.
 Koselig å pynte opp lys også. Her har jeg brukt sølvhjerter med nål som man bare kan stikke inn i lyset. Vips har du et lekkert lys.
På duken har jeg strødd sølvstjerner.

Jeg liker å pynte bord og og ha venner og famile på middag. Skulle ønske jeg ble flinkere til å ta meg tid til det :)

Håper dere fant litt inspirasjon ♥


3 kommentarer:

  1. Så flotte bord !!
    Elsker det også , moro :)
    ha en fin torsdag:)

    SvarSlett
  2. Takk Laila:) Nå vet jeg hva jeg har i hagen ;)
    Så fine bord du pynter! Liker:-)
    Klem tilbake.

    SvarSlett
  3. Lekkert. En prinsesse verdig.
    Klem, Drude

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...