onsdag 28. mars 2012

Lykkevenn ♥

Jeg er heldig som har flere gode venner! I dag må jeg skrive om Lykkevennen min Katrine ♥

Katrine og jeg går mange turer sammen og hun er ei virkelig god venninne som alltid stiller opp! Hun har et varmt hjerte ♥

Helt ut av det blå, og som en skikkelig koselig overraskelse kom Katrine med en gave til meg i dag.
Rørt til tårer ble jeg da jeg pakket den opp! Det er ikke så mye som skal til ♥


Nydelig pakket inn ♥



Se hva som lå oppi pakken! En stein som var som laget til meg ♥
Lykke er et ord som betyr mye for meg! Inneholder så mye sterkt! Og hjerter er vel en del av Lykke ordet! Så Lykke og hjerte på samme stein... smelt ♥



                                                     Snille Katrine! Jeg er så glad i deg ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...