fredag 30. mars 2012

Forandring fryder.. ♥

Lykke og hjerter igjen.. Ja dere skjønner nok hva jeg liker ♥


Denn Pidestallen fikk vi til bryllupet vårt. den gangen var den brunt. Rart hvordan smaken endrer seg. Jeg malte den hvit (fikk jo hjelp av Lars da) for synes det passet bedre inn i nye huset.


Rart å se hvor mye forskjell litt maling kan gjøre! Må jo påpeke at den også har fått hjerteknott! ♥
Nå er jeg i tenkeboksen.. kan hende den skal bli lakket sort nå.. hva synes dere?


Denne lampen så jeg for første gang  på et bilde i et interiørblad der jeg tar allergivaksiner.
Da måtte jeg hjem å søke den opp! Så fant jeg den på Stabbursbua :) Jippi!!
Hjetelampe måtte jo jeg ha! Nå har vi 3 stykker i huset ♥ Nå leter jeg etter en fin skjerm som kan passe den! Tips mottas gjerne :)

Dette bordet holder Lars på å lakke sort!! :) Spennende å se hvordan det blir.
Prosjekt salongbord og hjørnebord får dere lese om senere ♥

1 kommentar:

  1. Syns den lille komoden ble kjempefin.
    Veggordet Lykke va nydeligt... hvor har du kjøpt det?
    Venter i spenning :))

    May Britt

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...